By Kerekes Éva
Kedves Ügyfeleim!
Ez a kérdés az elmúlt két hétben legalább 200-szor elhangzott a Könyvelőirodában…..
Ahhoz, hogy Ön is el tudja dönteni a választ, most küldök egy pici segítséget 🙂 és egyben javasolnám, hogy az érintett ügyfelek regisztrálják fel magukat a www.ekaer.hu oldara, ahonnan minden nap elsőkézből kaphatnak tájékoztatást, friss információt az EKÁER -rendszerről.
http://logisztika.hu/kell-e-nekem-ekaer-szam/
Ezen túlmenően a www.nav.gov.hu weblap baloldali navigációs sávjában található meg a NAV hivatalos EKÁER oldalának linkje, amely elnavigál az EKÁER bejelentkező és kezelő oldalára.
http://nav.gov.hu/
https://ekaer.nav.gov.hu/
Akinek még ez sem lenne elegendő …. 🙂
Tisztelettel értesítek minden Ügyfelemet, hogy 2015.02.06-án (pénteken) délután 16 órától a Rákóczi utcán lévő Gazdakör székházában előadást tart EKÁER témában, kizárólag a Könyvelőiroda ügyfelei számára (!) a NAV kettő vámigazgatási területéről érkező előadója. Tekintettel arra, hogy az EKÁER szám helyességét és használatát e területen dolgozók fogják ellenőrizni, úgy gondoltam, talán az ő útmutatásuk hasznos segítséget fog jelenteni.
Az előadáson való részvétel ingyenes, előzetes regisztráció azonban szükséges hozzá a korlátozott hely miatt. Tudomásom szerint kb 60-70 fő tud kényelmesen elférni a teremben, ezért kérem, hogy aki szeretne jelen lenni, jelezze részvételi szándékát a [email protected] e-mail címre küldött levéllel vagy személyesen a Könyvelőirodában.
Üdvözlettel:
Kerekes Éva – irodavezető